Zaterdag 27 mei vervolg - Reisverslag uit Bourogne, Frankrijk van Emmen-Barcelona - WaarBenJij.nu Zaterdag 27 mei vervolg - Reisverslag uit Bourogne, Frankrijk van Emmen-Barcelona - WaarBenJij.nu

Zaterdag 27 mei vervolg

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2017 | Frankrijk, Bourogne

Alles wat ik aanvulde bij het vorige verslag, ging niet goed, dus ga ik zo verder. Vlg. Het boekje is er in Beaune een goede fietsenmaker waar we even langs willen. We hebben geluk. Én hij is open op zaterdagmiddag én we hadden hem zo gevonden. Helaas kon hij weinig aan de derailleur van Frans zijn fiets doen. Zowel de ketting alsook de bladen blijken niet in topconditie te zijn. Helaas had hij ook niet de juiste batterij voor mijn km. teller. Maar dat lossen we later wel op. Na de fietsenmaker gaan we op zoek naar de camping in Meursault. Er us een hele mooie route door de wijngaarden........maar met temperaturen van 35+ in de zon, werd ik daar niet echt blij van. De laatste kilometers van deze dag waren echt zwaar en ik was dan ook blij dat we de camping bereikten. Gelukkig konden wij nog net een tafeltjes bespreken in het restaurant, na ons werd "complet" gegeven. Lekker gegeten en goed geslapen. Het koelt nu 's nachts niet echt meer af. Voordeel.... de tent is de volgende ochtend droog. Je zou haast denken dat je in Nederland op de camping staat,...80% is Nederlander en daarvan is 80 % hier met een camper.
Ook hier weer leuke positieve reacties als ze horen dat we helemaal vanuit Nederland op de fiets gekomen zijn.ó
We zien en merken dat er veel mensen met ons meeleven en meereizen. Leuk, gezellig en bedankt voor de lieve reacties.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 14 Mei 2017
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 7342

Voorgaande reizen:

11 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

14 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

14 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: