Vrijdag 26 mei Langres Potailer 80 km - Reisverslag uit Frauendorf, Duitsland van Emmen-Barcelona - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 mei Langres Potailer 80 km - Reisverslag uit Frauendorf, Duitsland van Emmen-Barcelona - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 mei Langres Potailer 80 km

27 Mei 2017 | Duitsland, Frauendorf

Vrijdag bijtijds opgestaan, de Zwitsers ook, dus volle bak bij het ontbijtbuffet. Vandaag eerst zonnebrandcrême gescoord bij de apotheek, factor 50. Dat is hier wel nodig. Om 9.00 uur pakketje met overbodige kleren naar het postkantoor gebracht en toen op de fiets gestapt. Vandaag hebben we een route die bijna helemaal uit autoluwe fietspaden bestaat. Voordeel dat het heerlijk fietsen is, nadeel dat er onderweg weinig voorzieningen zijn. Dankzij de gps van Frans vinden we toch de juiste route en schieten we goed op. We rijden vandaag langs diverse kanaaltjes met om bijna elke km. een sluisje. Dit verslag schrijf ik zaterdag avond. In tussen staan we in Meursault net ten zuiden van Beaune. Later meer. Het was vandaag erg zwaar, door de hitte

• 28 Mei 2017 - 20:45

Hans:

Beste B&F,
    Veel fietsplezier in Frankrijk! We lezen en leven met je mee... Vandaag de eerste verjaardag van Yfke van Ton & Elmine gevierd, die vorige maand zijn verhuisd naar Amersfoort - lekker dichtbij dus nu. Annemarie is zojuist weer naar Rotterdam gegaan, met een ventilator om voor een beetje verkoeling bij het slapen te zorgen. Marten is nog in Loosdrecht met vrienden aan het sloepvaren en zwemmen. Het lijkt warempel wel zomer! Groeten Hans & Clasine