Verdun - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van Emmen-Barcelona - WaarBenJij.nu Verdun - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van Emmen-Barcelona - WaarBenJij.nu

Verdun

Door: Liedewij

21 Mei 2017 | Frankrijk, Verdun

Lieve volgers,

Het internet werkt niet super fijn mee in Frankrijk, daarom vanavond een update vanuit Groningen.

Mijn ouders zijn vanavond aangekomen op de camping in Verdun. Eerste overnachting van dit avontuur in de tent! Het weer wordt steeds beter.
De tocht van vandaag was ongeveer 80 km fietsen, met aardige klimmetjes en heerlijke afdalingen.
Ze zijn niet de enigen in Frankrijk: veel amateur wielrenners, en motorclubs van soms wel 20 motoren, racen hun voorbij. Een mooi gezicht en ze genieten ervan.

nu eerst een wijntje op het terras. T kon minder.

• 22 Mei 2017 - 20:35

Marc:

Verdun en verder zuidwaarts, dat is een mooi stuk Frankrijk met lange glooiende stukjes vals plat. Zijn jullie vandaag richting Troyes gegaan? Geen idee hoe jullie route loopt. Als ik die zou kennen zou ik beter voor me zien hoe jullie traject eruit ziet, want Frankrijk kennen we best goed inmiddels.
    Wij zijn vanmiddag in Riga gearriveerd. Nog altijd Letland dus. Hier zie je maar weinig fietsers buiten de stad. De doorgaande wegen zijn te gevaarlijk en de secundaire wegen erg hobbelig of zelfs onverhard.